Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Avin Sadun - 24 februari 2012 13:43

Hejsan! Nu har det varit ett tag sen, men nu är det ju sportlov och jag tror att jag kommer hinnna att blogga lite mer då (hoppas jag iaf!)

För ett tag sedan så fyllde en nära vän till familjen år och jag ville överraska henne med en tårta. Så jag tänkte att en vitchoklad tårta med jordgubbsfyllning skulle vara bra. 

Så jag köpte allt som behövdes, och när jag skulle göra vitchoklad glasyren så ville den inte stelna riktigt som den skulle. Men jag lyckades till slut att sammanställa hela tårtan, även om det inte blev den finaste! :)


 





 


Ha ett skönt och roligt sportlov! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Superbra! Kollar varje dag!
 Jättebra! Kollar några gånger i veckan.
 Den är okej. Kollar någon gång i veckan.
 Nej, den är inte bra. Behövs mer grejer för att få igång den. Kollar någon gång i månaden.
 Superdålig!! Dåligaste bloggen någonsin. Kollar aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards