Alla inlägg under december 2011

Av Avin Sadun - 26 december 2011 15:44

Hoppas ni haft en supeeer bra jul med många klappar och god mat! Själv var det en väldigt bra och avslappnande jul hemma hos oss. Mina kusiner kom och vi åt mat och var med varandra helt enkelt. Under helgen ska jag till Stockholm och fira nyår med mina kusiner, som var hos oss under jul, hihi! Jag hoppas det blir roligt där! Men nu går vi över till julklapparna, en av mina favvo-stunder under julen! 

Fick 2 cupcakes böcker, en stor kofta och ett jättefint halsband! Blev jätteglad, så tack än en gång till min familj och släkt! 


En av böckerna var leila lindholms bok hello cupcake, och den ser ut så här: 




Hej så länge!   

Av Avin Sadun - 16 december 2011 22:10

Just nu sitter jag vid datorn och är väldigt trött medans jag tänker på skolan... Har ni någonsin känt att ni hatat ett betyg ni fått på ett prov? Jo, idag hade matte prov, och jag tyckte att det gick sådär... Jag klarade ju A- frågan, men tydligen så hade jag lite fel på andra uppgifter, vilket jag är jätte arg över. Jag fick ett litet, ynkligt C! Jag försöker inte säga att ni som får det inte är bra, utan att det var mina mål i år att förbättra min matte, men tydligen har jag kanske sjunkit. Jag kommer ha i nyårslöfte iaf att förbättra mig i skolan, för jag verkligen är en pluggis, hihi.

Men nu ska jag inte bekymmra er med mina bekymmer, utan ni får ha en fortsatt trevlig helg!! ^^


   


Den här tårtan gjorde jag en helg för någon vecka sedan när vi skulle ha fredagsmys! ^^ 

Av Avin Sadun - 15 december 2011 19:54

Hejsan igen!! Nu var det ju ett tag sedan jag bloggade, och jag är hemskt ledsen... Jag skyller ju alltid på skolan, men det är jätte många saker som händer, och vill man få bra betyg, så ska man ju plugga dagar i förväg. Och nu är det sista veckan i skolan, och då ska man göra både prov, uppsatser och så är det också tävlingar... Men iaf så kommer det en bild på en tårta jag gjorde sista lektionen på hemkunskapen. Jag gjorde den hemma med Augusta, och den såg helt failad ut till en början, men efter glaseringen och dekoren så blev den iaf lite bättre.

Säg gärna vad ni tycker om den!!


   


 


Ha det bra! 




      

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Superbra! Kollar varje dag!
 Jättebra! Kollar några gånger i veckan.
 Den är okej. Kollar någon gång i veckan.
 Nej, den är inte bra. Behövs mer grejer för att få igång den. Kollar någon gång i månaden.
 Superdålig!! Dåligaste bloggen någonsin. Kollar aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards