Alla inlägg under juli 2011

Av Avin Sadun - 28 juli 2011 19:06

Hej igen! Det var ett tag sedan jag bloggade om något. Det är för att jag inte har så mycket tid, och så är det för att jag inte bakat så mycket på sistonde. 


Så lagom till min syster Shirins kalas så kanske det blir något. Hon ville ha ett "prinsess tema", så jag tänkte på cupcakes i regnbågens färger. Eller någon form utav kakor.


Men tills dess så får ni ha roligt och nöja er med andra superbra bloggar. Och snälla, snälla kommentera jätte jätte gärna, för ni anar inte hur glad jag blir av kommentarer!  


Och här är en bok jag fick som present av mina kusiner till min födelsedag! Om muffins och cupcakes såklart!   


En fin och rolig bok som rekomenderas!


Ha det bra!!     







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Superbra! Kollar varje dag!
 Jättebra! Kollar några gånger i veckan.
 Den är okej. Kollar någon gång i veckan.
 Nej, den är inte bra. Behövs mer grejer för att få igång den. Kollar någon gång i månaden.
 Superdålig!! Dåligaste bloggen någonsin. Kollar aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards